Zdeněk Folprecht vyměnil ligové kopačky za klávesnici a sepsal pro své dva syny veselé fotbalové pohádky. A jelikož vyprávění u rozsvícené lampičky v dětském pokojíčku slavilo úspěch, domluvil se na spolupráci s Football Clubem, magazínem pro fotbalovou kulturu, s jehož pomocí vydává pohádky knižně.
Co váš čeká? Mnoho napínavých příběhů, například o geniálním míčovém kouzelníkovi Leo Massim a jeho obdivovateli „pavoučkovi“ Juliánovi. O sebevědomém lvu Kristiánovi, který se utká s trenérem orangutanem Pepem. O nervózním brankáři Tomáši Vaclínovi, nebojácné fotbalistce Pavlínce Šťastné či zábavných maskotech na výletě do Koněpruských jeskyní. A víte, kterým fotbalovým klubům fandí Červená Karkulka a Včelka Mája? To vše se dozvíte v knížce, která pobaví nejen děti, ale i jejich rodiče.
Pomozte v naší crowdfundingové kampani k vydání knížky a pořiďte si ji do knihovny, ať může rozdávat radost i u vás doma. Kniha, pokud nasbírá dostatečnou podporu vyjde v půlce listopadu, takže bude ideálním dárkem pod stromeček. Na druhou stranu máme obavu, že ji tak dlouho nevydržíte nechat v šuplíku…
V kampani na Hithitu si můžete kromě samotné knížky (třeba podepsané od autora, od hvězdy našeho hithitového videa Pavla Horvátha, případně od Tomáše Vaclíka, předlohy jedné z hlavních postav) pořídit i řadu dalších skvělých odměn – zajít si na fotbalgolf, fotbálek nebo pivo se Zdeňkem Folprechtem a naší redakcí, zajistit si přebarvovací hrníček Football Clubu, plakáty ilustrátorky Ilony Polanski, doživotní předplatné našeho tištěného magazínu a další fotbalové poklady.
Po reprezentační pauze se o víkendu vrací liga. Za sebou má 14 odehraných kol a spoustu dalších důležitých čísel. Vyznáte se v nich? To odhalí náš kvíz vycházející z aktuálních statistik, který se vás občas snaží zmást, tak se nenechte...
Liga národů pro Česko skončila výhrou ve skupině. Teď reprezentaci čeká cesta ze snem. Příští rok odehraje kvalifikaci na mistrovství světa 2026. Kvíz vás prověří, co o příštím mundialu víte.
Mládí vpřed. A vědomé jsou si toho i fotbalové kluby, které na fanoušky z generace Z stále častěji cílí v nejrůznějších marketingových kampaních. Ukázkovým příkladem propojení popkultury a fotbalového klubu je narozeninová party Sparta on Fire s hudebními esy Rohonym, Mišíkem a Manenem.