Fotbalové Teplice představily novou klubovou tvář, kterou nasadí od začátku příští sezony. Dvouletý projekt se trefil vyvrcholením do doby, kdy klub bojuje o sestup. I na to tvůrci nové identity reagují.
„Projekt započal už v létě 2021 a od samého začátku byl naplánován právě na letošní rok, proto nebylo možné měnit čas dle aktuální sportovní formy A týmu,“ vzkazuje klub fanouškům.
Nové logo, které nahradí to současné z roku 1995, odkazuje na podobu několika historických znaků teplického fotbalu a hledá mezi nimi jednotící linku. Podrobně jsem o tom psali včera.
„Jeden z nejpovedenějších fotbalových redesignů u nás!“
„Je to jako ze supermarketu, není poznat o jaký sport jde.“
Reakce jdou od velkých pochval do hejtů. Vybrali jsme ty nejlepší na sociální síti Twitter.
Vyzpovídali jsme Tomáše Součka nebo oscarového producenta a bývalého prezidenta LOSC Lille Michela Seydouxe. Řešíme tajemnou smrt východoněmeckého Beckenbauera. Celkem pro vás máme přes 160 stran unikátního čtení.
Po reprezentační pauze se o víkendu vrací liga. Za sebou má 14 odehraných kol a spoustu dalších důležitých čísel. Vyznáte se v nich? To odhalí náš kvíz vycházející z aktuálních statistik, který se vás občas snaží zmást, tak se nenechte...
Liga národů pro Česko skončila výhrou ve skupině. Teď reprezentaci čeká cesta ze snem. Příští rok odehraje kvalifikaci na mistrovství světa 2026. Kvíz vás prověří, co o příštím mundialu víte.
Mládí vpřed. A vědomé jsou si toho i fotbalové kluby, které na fanoušky z generace Z stále častěji cílí v nejrůznějších marketingových kampaních. Ukázkovým příkladem propojení popkultury a fotbalového klubu je narozeninová party Sparta on Fire s hudebními esy Rohonym, Mišíkem a Manenem.