Neobvyklý spor řeší pražská Slavia. Na sociální síti Twitter se včera objevily fotky nových dresů sešívaných na sezonu 2023/24. A to dokonce i z prodejny v pražských Letňanech.
Slavia ale zatím nové dresy nepředstavila a její šéf Jaroslav Tvrdík je rozzlobený.
„Oficiální prodej dresů SKS na novou sezonu je naprosto bezprecedentním porušením smluvních závazků mezi Slavia a společností Puma. V současné době se koncentrujeme na nalezeni řešení, které by podobné poškození obrazu klubu v očích fanoušků a partneru již nikdy neopakovalo,“ napsal předseda představenstva SKS na Twitteru.
„Nastalou situaci s klubem SK Slavia Praha řešíme. Momentálně se k situaci nebudeme vyjadřovat, jsme smluvně vázáni mlčenlivostí,“ uvedla Lucie Hložánková, mluvčí Pumy.
Představení nových dresů je pro kluby z pohledu marketingu velká věc a dávají si na něm záležet, dělají z toho významnou událost. Například Sparta už v pondělí své příznivce nalákala na představení nových dresů pro příští sezonu, ke kterému dojde teď v sobotu.
Postup do Ligy mistrů si vybírá zásadní daň na výkonech Sparty v domácí soutěži. Je devět bodů za Slavií a odehrála letos naprosté minimum utkání, které by se daly hodnotit jako pohodlné výhry. Velkou roli hraje neefektivní skladba kádru.
Datové modely říkají, že Sparta má šanci na postup z ligové fáze Champions League zhruba padesát na padesát, spíš o trochu víc. Rozebereme si výhled českého mistra v elitní evropské soutěži.
O Sokol Úpohlavy ze čtvrté třídy se před rokem zajímali až v Japonsku. Šestnáct žlutých karet pro jeho hráče v jednom zápase tehdy vytvořilo nepřehlédnutelný světový rekord. Vyrazili jsme zjistit, jak se dělá fotbal na místě, které by bez fotbalu bylo zapomenuté.