Nadělte si 2. díl fotbalových pohádek Zdeňka Folprechta

Kód za 15 tisíc. Už to dělám dlouho, píše překupník s lístky na Euro

09. prosinec 2023
Sdílejte:
Skvělý byznys si ze systému prodeje lístků na Euro 2024, jak ho zrealizovala FAČR, udělali někteří překupníci. Na bazarech už s kódy, které jde proměnit na lístky, obchodují. Psali jsme si s nimi.
Trofejí může být i kód od FAČR. Ilustrační snímek.Foto: Profimedia

Od pátečního večera rozesílá Fotbalová asociace ČR výhercům v loterii o lístky na zápasy na Euru 2024 kód, přes který lze do půlky prosince na prodejním webu UEFA vstupenky pořídit. Na internetových bazarech se už s těmito kódy čile obchoduje.

V sobotu večer nebyl problém na Bazoš.cz poptat kód na lístky na všechny tři zápasy (během pár minut jsme v rubrice vstupenky narazili zhruba na desítku těchto inzerátů), které český národní tým čeká ve skupině příští rok v červnu.

Zatímco UEFA zakazuje přeprodej lístků mimo oficiální kanály a registrace je u ní na webu možná jen po zadání čísla občanského průkazu nebo pasu, FAČR zařadil do losování každého, kdo uvedl jméno, e-mail a kraj, ze kterého je.

Většina inzerátů s nabídkou kódu vybízí zájemce, aby sami napsali, kolik jsou schopni dát. Hlásím se tedy přes e-mail jako zájemce. „Mám vícero nabídek, prodám té nejvyšší. Jeden pán nabízel 5 tisíc, další 300 eur,“ píše pán, který má kód na čtyři lístky na úvodní zápas s Portugalskem.

Související články

Ligová hádanka. Poznáte kluby a hráče podle statistik?

Po reprezentační pauze se o víkendu vrací liga. Za sebou má 14 odehraných kol a spoustu dalších důležitých čísel. Vyznáte se v nich? To odhalí náš kvíz vycházející z aktuálních statistik, který se vás občas snaží zmást, tak se nenechte...

Kvíz

Teď je na řadě MS 2026. Ukažte v kvízu, co o příštím šampionátu víte

Liga národů pro Česko skončila výhrou ve skupině. Teď reprezentaci čeká cesta ze snem. Příští rok odehraje kvalifikaci na mistrovství světa 2026. Kvíz vás prověří, co o příštím mundialu víte.

Kvíz

Rohony, Manene a Mišík! Sparta bude slavit s generací Z

Mládí vpřed. A vědomé jsou si toho i fotbalové kluby, které na fanoušky z generace Z stále častěji cílí v nejrůznějších marketingových kampaních. Ukázkovým příkladem propojení popkultury a fotbalového klubu je narozeninová party Sparta on Fire s hudebními esy Rohonym, Mišíkem a Manenem.

Zprávy
Popup se zavře za 8s
Získejte přístup ke všem článkům a podpořte redakci.

Staňte se předplatiteli Football Clubu a odemkněte si všechny prémiové texty! 

Získejte přístup ke všem článkům a podpořte redakci.