Nadělte si 2. díl fotbalových pohádek Zdeňka Folprechta

Nedostatkové permanentky. Kdo chce novou do Edenu nebo na Letnou, bude klidně čekat roky

15. květen 2024
Sdílejte:
Z generace na generaci se v Anglii nebo Německu předávají permanentní vstupenky. Kdo chce novou, musí si počkat. Do stejné situace se teď dostávají i fanoušci Slavie a Sparty. Proti sobě jde zvyšující se divácký zájem a omezená kapacita stadionů.
Ilustrační snímek.Foto: Vlastimil Vacek / Právo / Profimedia

Oba kluby na to už reagovaly: noví zájemci o permanentky se registrují na čekací listiny, Sparta také oznámila, že od příští sezony zdražuje (Slavia zatím nové ceny neodhalila) a oba kluby mají plány na stadiony s vyšší kapacitou. Sparta se chce přestěhovat na nový a větší na Strahov a Slavia řeší přístavbu v Edenu.

Slavia na aktuální sezonu prodala 11 tisíc permanentek, Sparta devět a oba kluby hlásily ještě tisíce dalších zájemců, na které už se kvůli omezené kapacitě nedostalo. V předchozích sezonách přitom třeba na Letnou prodávaly šest až sedm tisíc permanentek.

Dostali jsme se tak do situace, kterou známe z velkých zahraničních klubů: že permanentky budou nedostatkovým zbožím, na které budou noví zájemci čekat i několik let? „Věříme, že tato situace už nastala,“ odpovídá Kamil Veselý, marketingový šéf Sparty.

Související články

Ligová hádanka. Poznáte kluby a hráče podle statistik?

Po reprezentační pauze se o víkendu vrací liga. Za sebou má 14 odehraných kol a spoustu dalších důležitých čísel. Vyznáte se v nich? To odhalí náš kvíz vycházející z aktuálních statistik, který se vás občas snaží zmást, tak se nenechte...

Kvíz

Teď je na řadě MS 2026. Ukažte v kvízu, co o příštím šampionátu víte

Liga národů pro Česko skončila výhrou ve skupině. Teď reprezentaci čeká cesta ze snem. Příští rok odehraje kvalifikaci na mistrovství světa 2026. Kvíz vás prověří, co o příštím mundialu víte.

Kvíz

Rohony, Manene a Mišík! Sparta bude slavit s generací Z

Mládí vpřed. A vědomé jsou si toho i fotbalové kluby, které na fanoušky z generace Z stále častěji cílí v nejrůznějších marketingových kampaních. Ukázkovým příkladem propojení popkultury a fotbalového klubu je narozeninová party Sparta on Fire s hudebními esy Rohonym, Mišíkem a Manenem.

Zprávy
Popup se zavře za 8s
Získejte přístup ke všem článkům a podpořte redakci.

Staňte se předplatiteli Football Clubu a odemkněte si všechny prémiové texty! 

Získejte přístup ke všem článkům a podpořte redakci.