Oba kluby na to už reagovaly: noví zájemci o permanentky se registrují na čekací listiny, Sparta také oznámila, že od příští sezony zdražuje (Slavia zatím nové ceny neodhalila) a oba kluby mají plány na stadiony s vyšší kapacitou. Sparta se chce přestěhovat na nový a větší na Strahov a Slavia řeší přístavbu v Edenu.
Slavia na aktuální sezonu prodala 11 tisíc permanentek, Sparta devět a oba kluby hlásily ještě tisíce dalších zájemců, na které už se kvůli omezené kapacitě nedostalo. V předchozích sezonách přitom třeba na Letnou prodávaly šest až sedm tisíc permanentek.
Dostali jsme se tak do situace, kterou známe z velkých zahraničních klubů: že permanentky budou nedostatkovým zbožím, na které budou noví zájemci čekat i několik let? „Věříme, že tato situace už nastala,“ odpovídá Kamil Veselý, marketingový šéf Sparty.
Po reprezentační pauze se o víkendu vrací liga. Za sebou má 14 odehraných kol a spoustu dalších důležitých čísel. Vyznáte se v nich? To odhalí náš kvíz vycházející z aktuálních statistik, který se vás občas snaží zmást, tak se nenechte...
Liga národů pro Česko skončila výhrou ve skupině. Teď reprezentaci čeká cesta ze snem. Příští rok odehraje kvalifikaci na mistrovství světa 2026. Kvíz vás prověří, co o příštím mundialu víte.
Mládí vpřed. A vědomé jsou si toho i fotbalové kluby, které na fanoušky z generace Z stále častěji cílí v nejrůznějších marketingových kampaních. Ukázkovým příkladem propojení popkultury a fotbalového klubu je narozeninová party Sparta on Fire s hudebními esy Rohonym, Mišíkem a Manenem.
Staňte se předplatiteli Football Clubu a odemkněte si všechny prémiové texty!