Série UEFA EURO 2024™ Match Attax je plná hvězd ze všech zemí, které se mistrovství zúčastní. Obsahuje populární karty Signature-Style Legend, Genuine Autograph a Relic, vzácné karty Golden Treasure, Chrome Shields a Energy a rovněž ultra vzácnou kartu Cristiano Ronaldo Career Celebration Chrome a další!
Kartičky jsou k dispozici v jednotlivých balíčcích až po balíčky Starter Pack, Multipacky, Mega plechovky, Booster plechovky, Eco balíčky a další varianty. Kartičky jsou doplněny také o kolekci samolepek nebo mini figurky. Úplný seznam produktů najdete na Topps.com.
Společnost Topps, která je oficiálním poskytovatelem sběratelských kartiček a samolepek pro UEFA EURO 2024™, připravila k uvedení nové série třídílné video s legendárním manažerem José Mourinhem, který je současně globálním ambasadorem značky Topps.
První video, které bylo uvedeno v únoru letošního roku shlédlo již více než 28 milionů sledujících na sociálních sítích a digitálních médiích.
Ve druhé části trilogie zastihneme José Mourinha v potemnělé kanceláři, jak se zapojuje do dramatického výkladu tarotových karet. Zvrat nastává, když je vidět, že k výkladu jsou použity oficiální karty Topps UEFA EURO 2024™ Match Attax zobrazující takové legendy jako “Galactico” Zinedine Zidane a “G.O.A.T” Cristiano Ronaldo.
V závěrečném videu trilogie José Mourinho naslouchá svému týmu a jejich nápadům, jak kartičky propagovat. V závěru ale deklaruje, že kartičky žádné speciální efekty nepotřebují, protože kolekce Topps UEFA EURO 2024™ Match Attax je skvělá sama o sobě.
Série Topps UEFA EURO 2024™ Match Attax je k dostání v kamenných a online prodejnách v celé České republice. Dostupné jsou také v řetězcích jako LIDL, Tesco, Albert a další, prodává je také Rohlík nebo Česká pošta a samozřejmě specializované obchody pro děti a fotbalisty.
Základní část Konferenční ligy skončila a Mladá Boleslav těsně vypadla. Další body do koeficientu tak nepřipíše, což z českého pohledu naštěstí platí i pro turecký Basaksehir.
Italský brand Macron, specializující se na sportovní oblečení, se stal druhou nejsilnější značkou v českém profesionálním fotbale, hned po Adidasu. V současné době můžete jeho logo vidět na dresech 22 procent prvoligových a druholigových fotbalových klubů v Česku.
Takhle se to dělá! Česká ofenzivní záložnice Kamila Dubcová vstřelila v zápase skupinové fáze Ligy mistryň mezi rakouským St. Pölten a švédským Hammarby parádní gól. Prohlédněte si její nekompromisní zakončení.