Globální sportovní značka PUMA zahajuje novou éru a poprvé v historii přichází s dresy pro portugalský národní tým. Nabízí domácí a venkovní dresy pro mužský i ženský tým.
V roce 2011 začínal Ondřej Syrový s informačním systémem pro jeden florbalový tým, dnes jeho členskou platformu EOS využívá přes 700 (nejen) sportovních klubů a 170 000 uživatelů. V plánu jsou postupná expanze do zahraničí nebo grantové projekty na podporu pohybu dětí.
Vsadit si na fotbal můžete i na burze. Akcie fotbalových klubů jsou ale rizikové pomalu stejně jako sázky. Když přijdou špatné výsledky, korupční kauza nebo covid, jdete dolů.
Italský brand Macron, specializující se na sportovní oblečení, se stal druhou nejsilnější značkou v českém profesionálním fotbale, hned po Adidasu. V současné době můžete jeho logo vidět na dresech 22 procent prvoligových a druholigových fotbalových klubů v Česku.
Grantový program SPORTUJOU je zaměřený na podporu sportovních klubů, které i přes omezené zdroje realizují inspirativní projekty motivující děti ke sportu, posilující komunitu i celospolečenský význam sportu. Program chce zviditelnit tyto úspěšné iniciativy, nabídnout osvědčené i nové postupy ostatním klubům a přispět k rozvoji českého sportu jako důležité složky zdravého životního stylu a společenského rozvoje. Přihlásit svůj projekt můžete do 17. ledna 2025.
Do 17. října můžou amatérské i profesionální sportovní kluby s ekologickými snahami zažádat o grant v rámci projektu Sázíme na klima, který organizuje Nadace Tipsport. Celkově se rozdělují dva miliony korun, jednotliví žadatelé můžou na své aktivity dostat příspěvek 50 tisíc až 200 tisíc korun. Přečtěte si víc o podmínkách grantové výzvy.
Fotbalista Slovácka a hrající legenda české ligy Milan Petržela uzavřel partnerství se značkou Kipsta. Decathlon tak na českém trhu potvrzuje další expanzi, která má za cíl ukázat spotřebitelům, že špičkové vybavení může být dostupné všem.
Investice fotbalových hvězd nemusí skončit katastrofou. A i když z médií známe řadu smutných příběhů, existují i ukázkové příklady, jak po skončení kariéry vydělané jmění ještě zhodnotit. Pojďme se s nimi seznámit.
Téma udržitelnosti a ochrany životního prostředí je zatím v českém sportu Popelkou. Studie ale ukazují, že i u nás se můžeme úspěšně snažit o sport bez odpadu. Musí se ale chtít.
„Nejsme jen maloobchodní prodejce, ale značka, která může produkovat nejlepší fotbalové míče na světě,“ říká v rozhovoru Kieran O'Shea, komerční ředitel profesionálních partnerů Kipsta, což je značka sportovního řetězce Decathlon. Jak se míče vyrábí a testují? A na jaké soutěže firma cílí?